Gode spisevaner

Gode spisevaner

torsdag den 5. maj 2011

Snart sommer.

Tiden går og årstiden skifter - det er snart sommer, og dermed strandvejr og tid til at se til sommertøjet. Måske jeg ikke så tabt så mange kilo men alment har jeg det bedre ved at tænke på min kost, det kan helt bestemt anbefales. Når man ikke tænker på at være "på kur" er det så meget desto nemmere. Har ikke vejet mig et stykke tid nu, men er nu egentlig ret sikker på der er smuttet et kilo eller to, ved ikke om det er rigtigt men følelsen er dejlig - smiler.

Håber andre vil være med til støtte for sig selv og for mig, det er ganske gratis at støtte hinanden. Bringe råd og erfaringer videre, ved mange som jeg har prøvet adskillige slankekure og brugt mange penge på forskellige mirakel piller og pulvere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Billig sport.

God motion.

Vind